nolife.com?

Nämn något som gjorde dig glad igår: ÄlsklingsSimon. Han gör mig alltid glad!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Soooooov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack oboy

Det sista du sa högt: Nejdå, du är inte alls dålig..

Det senaste någon sa till dig: Jaaa

Vad har du druckit idag: Juice, cola & oboy!

Vad var det senaste du åt: Spaghetti & wookgryta

Vad var det senaste du köpte: Chipa.. Haha, vilken jävla gottegris jag är!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Åska i luften/molnigt

Godaste glassmaken: Päron

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jadå, ingenting är omöjligt.

Sover du tungt: Ja, när jag väl somnat så

Drömmer du mardrömmar: Mycket sällan, men det händer!

Trivs du med ditt jobb: Kunde ju varit bättre men det duger :)

Favoritklädsel: Sommarkläder. Allt från shorts, kjol, linne.

Favoritlåt just nu: Ingen just nu, trött på all musik. 

Vad ser du om du tittar till höger: En hög med kuddar!

Vad gör dig glad just nu: En kram från någon jag tycker om

Vad ska du göra härnäst: Mååååla

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Glad

Favoritgodis: Surisar

Kläder just nu: Emils mjukisar, en t-shirt nerskvätta med färg

Sommarplaner: Kreta, camping, Göteborg

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nej, men önskar att jag kunde spela gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Förut var det ingen tvekan; natt men nu är det tvärtom!
Vad är viktigast för dig: Vänskap, familj, kärlek

Är du kittlig: Haha ja

Snarkar du: Neeej, hallelujah!

Stjärntecken: Lejon!

Äckligaste insekten: SPINDLARRRRR!

Längtar du mest efter just nu: Mina vänner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0