sunny saturday

Det är en sjukling som skriver.. Jag har feber, näsan rinner, huvudvärk och hes?
jättekul i denna värmen som är med.
Jävla fläkt, skulle inte haft den på hela natten ;)

gårdagen var det jobb, efter det stannade jag & Simon kvar i Borgholm för att hjälpa till på hans systrars födelsedagsfest! Innan den startade igång hann vi med mat & glass vid hamnen, promenad genom storgatan och allmänt mys :) vid 6 drog festen igång, och jag skulle vara kvällens värd!
det blev lekar av olika slag, mat, glass & sist men inte minst spökrunda!!
Jag skulle vara ledare och blev typ ihjälkramad av småbarn som grät och skrek på samma gång.
Det var en väldigt rolig kväll tycker jag :)
Idag vet jag inte vad som händer. En sak är säker, det blir luuuuugnt!
Ha det bra alla fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0