Tisdag 10 maj

Tvåsiffrigt redan, nyss var det ju 1:a maj. Men ska absolut inte klaga, snart är det ju sommar :)
plus att jag mår bättre idag!
men nog om det, två rätt roliga/klantiga saker har hänt idag:
- Jag satt vid datorn och såg att skärmen var väldigt skitig, så jag tänkte vara smart och fönsterputsa den lite (?)
vilket jag absolut inte skulle ha gjort. Nu är det bubblor i skärmen, på insidan! PUCKO. Så datorn har varit på balkongen och solat (läs torkat). En bubbla har nu försvunnit medan två stora fortfarande syns..

- Jag och älsklingen hade bestämt oss för att gå ut en promenad.. Innan dess skulle han spela upp en låt för mig.
Så vi la oss i soffan, vilket inte alls var det smartaste vi har gjort. Somnade och vaknade nyss. Om jag blev något piggare? I helvete heller, haha! Plus att jag låg på något konstigt vis på hans bröst så jag har fått kramp i käken. AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0