faith

Helgen har varit superbra. Bilen rullade mot Ullared klockan 7, var framme 2 timmar senare. Och det finns bara en sak att säga, SJUKT MYCKET FOLK! Det var helt galet och jag höll på att bli galen. Folk som knuffades med kundvagnar, trängde sig och allt man kan tänka sig! Aldrig mer att jag sätter min fot där på en helg. Förutom det så var det kul :)
Kom hem till älsklingen i gårkväll, då myste vi tillsammans med hans familj framför filmen "Allt för min syster". Känslosam gånger tusen, en riktigt bra film.
Idag har vi inte gjort mycket alls, vilket har varit riktigt skönt. Nu har jag verkligen vilat så nu är jag redo för en jobbvecka. Men innan det är dags så blir det söndagsmys framför en film med världens bästa pojk (: Hoppas alla andra också har haft en bra helg.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0