fo(u)rever

Efter många om och men så kom jag äntligen fram till Växjö i torsdags kväll. Då styrde jag kosan mot Johanna där mina tre bästa vänner väntade. Vi skrattade & pratade som aldrig förr. Hade grymt roligt. Så skönt att äntligen kunna träffas allihopa, det har behövts. i fredags blev det stan med johanna & sedan mamma. På kvällen a girlsnight out (:
Somnade sedan som 4 stockar hemma hos Johanna efter en riktigt awesome kväll!
Älskling kom på lördag morgon och vi umgicks hela dagen och sen bio på kvällen.
I dag träffade jag Klara & Rebecca första gången sen Maj, och OJ vad roligt vi hade.
Nu ligger jag hemma i sängen i Kalmar och myser.
Hoppas alla haft en fin helg :)
lovelove


brände mig på plattången i fredags. AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0