seven

Om ni inte har sett filmen Se7en så är det verkligen ett måste med stort M. Brad Pitt jagar, tillsammans med Morgan Freeman, en seriemördare som mördar sina offer efter de sju dödssynderna. Riktigt bra thriller! Jag slog om på sexan igår kväll och blev som fast, dock var det jävligt synd att jag somnade i sista reklampausen. Så det blir till att se slutet senare ikväll :)
Nu ska jag snart packa litegranna eftersom jag åker till mami imorgon, jag slutar klockan 12 och åker direkt från jobbet. Då blir det kolla dator åt henne! Tidigare idag pratade jag med fin fina Tove i telefon, och oj vad jag kommer sakna henne när hon åker. Hon och hennes galna upptåg! Hoppas alla får en fin kväll (:
kramkramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0