small town girl


me last year
me now.
Haha, lite förändring tycker jag allt!
Har jobbat idag, gick fint förutom att jag gick hungrig som ett as hela dagen eftersom jag glömde min mat hemma! snyft. :( Sitter här och försöker komma in i duschen, men det går inte så bra. Ska även laga mat, varma mackor i ugn står på schemat idag. Brabra om ni frågar mig! Sen blir det mys med pluttas hela kvällen lång, har typ inte kunnat vara nära varandra nu när båda har varit sjuka. Och förresten är det verkligen höst nu & det har jag blandade känslor om. Tycker verkligen inte om att det blir mörkt, men det är mysigt med alla gosiga o varma tröjor :) Denna hösten kommer ha mycket att erbjuda! Nu vet ni det med.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0