sunday, bloody sunday

Helgen är redan förbi, sjukt vad snabbt det ska gå.
Ifredags var det hem att fixa sig snabbt som attan för att inte missa bussen till Borgholm. Där skulle jag, Simon, Erik & Anders gå på afterwork. Vi åt plankstek, drack lite och hade det allmänt trevligt. Tog oss vidare till Harrys där vi körde en omgång bowlingt (: och gissa vem som vann? JAG!
vi ungdomar tog en överfull buss tillbaka hem till Kalmar och älskling och jag fick gå hemfrån bron, haha.
Träffade mamma i lördags, äntligen! Vi var en runda på stan, fikade och bara mös runt :)
filmkväll med David & Simon på kvällen! Jag sov dock som en stock...
Idag var det upp med tuppen för att träna. Nu jävlar ska jag komma igång på riktigt!
har sedan varit på Mio och beställt en soffa som kommer om 8 veckor (?!)
Har även kollat runt på lägenheter, jag är i desperat behov av att komma närmare stan!
och nu blir det mat och tv resten av kvällen!
Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag :)
kärlek!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0