9 april

Hejsan hoppsan! Hur mår ni? Själv är jag hungrig som ett as!!!! Världens bästa man är iväg och köper pizza.
jag har storstädat hela dagen och det behövdes verkligen. Har varit väldigt lat på den fronten på sistone! Har ägnat de senaste timmarna åt att sätta ihop mitt 2010 års fotoalbum, får fortsätta imorgon. Limmet tog slut, haha.
Imorgon är det jobb igen efter långledigheten, sjukt vad fort helgen har gott. Nyss var det ju torsdag..
Och på onsdag ska vi ta truckkörkort på jobbet. Och jag kan erkänna att jag är lite nervös eftersom jag aldrig har suttit i en truck i hela mitt liv! Men det ska nog gå bra det med (:
nu ska jag tända lite ljus till älskling kommer tillbaka. pusssssen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0