fashion against aids

Idag släpptes en kollektion på H&M som heter fashion against AIDS. Jag hade kollat in vad jag ville ha sedan en tid tillbaka och klickade in på hemsidan klockan tio idag, och självklart när jag hade klickat på det jag ville ha så började hemsidan stula.. Och när den väl började fungera igen så var allt slutsålt. På mindre än en timma, helt sjukt! Så efter jobbet styrde jag kosan mot H&M i stan och fick tag på två plagg. Dock ej de plaggen jag hade kollat ut, (eftersom de var helt slut) utan två andra. Men jag är jättenöjd ändå (:
Så nu vet ni det!
en jacka/kofta som det finns två sidor på! bara att vända beroende på vilket humör man är på! Hur bra?
och en kjol!

Kommentarer
Postat av: sanna

vilken storlek köpte du på kjolen? :)

2012-05-12 @ 13:08:31
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0