forever to the end of time

Tjoflöjt! Jag har haft en bra skärtorsdag (: Dagen började med jobb, sedan klockan 4 åkte tåget mot Växjö. På stationen stod de tre glada tjejer och väntade på mig. Åh, vad jag saknar att inte bo här! Med ett stort glädjefnatt efter att ha träffat världens bästa Tove hoppade jag in i hennes knä i bilen. Simone & jag bokade tatueringstid, den 29 maj gäller det!! Vi åkte vidare mot systemet och grand samarkand. Jojjan och jag roadtrippade ut till Evedal för att kolla på hus innan hon släppte mig på stationen! Och nu sitter jag hos mamma och myser. En himla bra dag om ni frågar mig :) nu blir det ett avsnitt av gossip girl innan jag somnar. pussss


äntligen är världens bästa Tove hemma! (gammal bild dock)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0