the weekend

tjenis penis. Jag har haft en bra helg! Fredagen började med mattelektion, sen blev dagen inte alls som planerad. Skulle egentligen ta tåget till Växjö själv för att sova där men istället följde älskling med och vi körde bil! Var i väg på ett uppdrag, och åkte sedan hem igen. Blev bjudna på 3-rätters hos Julia när vi anlände till Kalmar och det var riktigt mumsigt :) Sov ut på lördagsmorgonen, kollade på film innan jag hoppade in i duschen och sen iväg på middag hos Simons päron. Det bjöds på hasselbackspotatios & fläskfilé! tummen upp. När vi kände oss mätta o belåtna rullade bilen mot Smedby där vi hade spelkväll tillsammans med David & Jali. TP & Med andra ord. En riktig trevlig kväll! och idag har det inte hänt alltför mycket. Jag har pluggat matte till en förbannelse så nu är det jag som förtjänar att inte göra någonting alls :D Låter bra i mina öron! puss & kram


en bild från i julas, shit vad mit hår har växt sen dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0