all by myself

Jag känner mig så otroligt ensam ibland, och ikväll är en sån stund. Det känns som jag är evigheter ifrån mina vänner fast det egentligen bara är 1 timmas bilresa..
Det är fortfarande svårt efter 1,5 år! Att inte höra av varandra varje dag som det var innan, det är jobbigt. Jag vet att jag inte ska tänka så men det känns ibland som att man är bortglömd bara för att man valde att flytta..
Jag vet att jag har mina vänner som tycker om mig men ibland känns allt så otroligt jobbigt!
Jag saknar alla, hela tiden! Jag mår så jävla bra när jag umgås med er och här borta känns det så ensamt. Självklart har jag min älskling som finns där i vårt och torrt, men det känns ändå som ett tomt hål i hjärtat.
förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0