Mr. Brightside

Lördagen var helt enkelt perfekt! Simone & Mattias kom runt 1, vi gick på stan en runda innan vi åkte hem och gjorde pastasallad :) Mätta o belåtna började vi fixa oss för kvällens festligheter.
Åkte till Hogge runt 6 tiden, och festen som till en början verkade bli kolera blev riktigt lyckad!! Spelade Kinect, Guitar Hero, dansade, spelade med Andra ord och skrattade som tusan! (: Åkte hem runt 2 tiden. Såna här kvällar är det bästa som finns! Fick dock ingenting dokumenterat...Lite synd!
Idag är jag hemma från jobbet. Finns många anledningar till det. En anledning är att jag vantrivs som tusan. Har ångest varje dag när jag vaknar. Jag vill börja plugga på riktigt nu, jag längtar! Visst, nu jobbar jag bara tre dagar i veckan men det spelar ingen roll, lika pisstråkigt ändå. Men samtidigt är det ju bra att jag har ett jobb att gå till. Finns många som inte har det, och jag tjänar pengar. Måste försöka att få in dessa tankar i huvudet när allt känns lönlöst, men det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0