vart jag än går

har varit ivälg hela den här sommaren känns det som. firat 3 år med världens bästa nere i Köpenhamn. Har även hunnit med en sväng till Litauen och göteborg. Och nästa tisdag är det Tunisien som gäller. jag har massa bilder att visa er men de flesta är på mobilen och jag fattar inte hur man lägger in de på datorn! (haha) 
Är även tillbaka på jobbet igen, blandade känslor. Det positiva är ju att jag bara jobbar 11 dagar till sen är det jag som blir student. Den 27 augusti är det nollning som gäller! 
Puss
 
3 år med världens underbaraste kille. Det är du som är den perfekta killen, det är du som har allt jag vill ha, det är du som får mig att må bra. Det är dig jag älskar! Utan dig finns inte jag. Du & jag föralltid! Jag älskar dig / Din Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0