you set the world on fire

Jag har suttit i cirkus en timma nu och valt ut bilder som jag ska ha i mitt album. år 2011! Herregud vilka minnen man får när man kollar igenom mapparna. :D en vecka på semestern har gått, och nu är det två kvar. Vi har så mycket inplanerat så jag knappt hinner med. Men kul ska det ju bli såklart!!
Denna vecka som gått har jag:
- sovit ut
- jobbat på en mässa i Borgholm
- ätit rådjur & älg (jäkligt gott)
- rensat i min garderob
- kommit in på högskolan!!
- solat
- tränat
och säkert mycket mer som jag glömt!
 
Hoppas alla mår fint, nu ska jag hämta min choklad och kolla på några avsnitt av Paradise hotel danmark!
pussssss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0