midsommar '12

Midsommarhelgen är över för detta året. Och jag hade världens bästa midsommar med Johanna, Sara, Tove, älskling, Roland, Julia, Hogge, Simon B, Martin, Thimmy, Eric, Jocke, Jali & David! Hur bra som helst (:
Simon & jag åkte till stugan i torsdags och fixade iordning, satte upp partytält och lite så! Martin, Thimmy o Eric dök upp senare på kvällen! Vaknade ganska tidigt på självaste midsommarafton, folket började strömma in runt 12! Då blev det klassisk lunch med nypotatis, sill o köttbullar. Självklart blev det snapps med snappsvisor! Dagen gick väldigt snabbt. Vi spelade kubb, fotboll och brännboll :) Riktigt kul! Det blev kväll och då värmde vi upp bastun medan vi grillade god mat. Dagen kunde helt enkelt inte bli bättre, jag hade sjukt kul! Mina vänner är bäst!
bilder kommer snart, måste lägga in de på datorn först!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0