baby goodbye

Jag åkte till Växjö ifredags efter en mysig lunch & promenad runt Kalmar slott med världens bästa pojk! Träffade papi en stund innan jag mötte upp två glada själar på stationen; Sara o Simone. Vi vandrade bort mot Akropolis och åt som vargar, även en efterrätt slank ner och då var alla 3 galet mätta, haha! Åkte hem till Simone och snackade järnet. Åh, vad jag tycker om er! Lördagen spenderades med mami i stan. Blev ett par skor, jeans & en klänning rikare (: Sara o jag hade filmkväll på kvällen, mysigt värre. Och idag åkte jag då tillbaka till Kälmar där älskling mötte upp mig, tog en fika i det fina vädret! en bra helg som har gått alldeles för fooort..
love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0