dancing the hole way home

Jag har min blogg för mina närmsta vänner, så då passar det bra att skriva lite känslor. Det är precis vad jag ska göra nu...
idag är det farsdag, och jag har sett massa bilder där folk har firat sina kära pappor hela dagen. Jag blir så avundsjuk eftersom min relation med min pappa inte är den bästa. Jag har inte ens ringt honom och sagt grattis och andledningen till det är jag inte vågar. Vet ni varför? För jag vet inte om han ska vara nykter eller onykter. Om han är onykter när jag ringer får jag höra vilket stort misstag jag är. Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, det är inte därför jag skriver här. Utan jag ville skriva av mig lite för att lätta på hjärtat. Det är jobbigt att hålla allt inom sig hela tiden.. Bara för att jag ler hela tiden betyder inte det att jag är glad. Remember that!
 

Kommentarer
Postat av: skainteringaochväckadigvarjedag

puss!

Svar: <3
Caroline Glans

2012-11-12 @ 13:44:38
Postat av: Johanna

Du är stark!! Jag älskar dig :) <3

2012-11-13 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0