last christmas

Idag på försklan fick barnen berätta vad de önskar sig av tomten! självklart var det min tur till slut och när jag sa att jag vill ha en ny väska så alla mina böcker får plats sa ett av barnen: men varför behöver du en väska? Du har väl inga böcker när du är här? 
jag: jag ska bara vara här i två dagar till sen måste jag tillbaka till skolan.
Då flyger 4 stycken barn på mig med bamsekramar varav ett barn säger: du får inte sluta, jag gillar ju dig!
hjärtat smälter lite, och det är det som är det underbara med att jobba med barn!
 
diskuterade julklappar idag och alla berättar om att de är färdiga med julklapparna. Då får jag värsta ångestattacken och inser att jag inte ens har tänkt på att det är två veckor kvar till jul o har inte köpt en enda julklapp! my fucking God!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0