locked out of heaven

Läste precis på fejjan om fredagsmys, är det fredag i dag alltså? Herregud, jag hänger inte med.
Igår var jag inte människa, låg i soffan hela dagen och tyckte synd om mig själv. Idag mår jag mycket bättre, så bra att jag kan plugga.. Hur illa lät inte det då?
Jag har aldrig längtat så mycket till duschen som jag gör nu, kan inte koncentrera mig på annat. Problemet är att vi inte har något schampoo, och eftersom Simon har slarvat bort det får han köpa nytt! Mitt hår är så äckligt fett så det inte är sant. Det står rätt ut utan hårspray!
 Just det, nyår var mysig med god mat, gott sällskap och roliga spel. En lugn kväll helt enkelt, och det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0