Crazy lady at the store

Det har regnat precis hela dagen idag. Har suttit och kollat på en halv säsong av oth, men har även gott en runda till affären och där hände det grejor. Vi står i kön som är ganska lång och så kommer det en tant som ska plocka snus i snuskylen, inget konstigt med det tänkte jag.. Men helt plötsligt går hon före oss i kön, liksom bara tränger sig in och slänger sin jävla snusdosa på bandet och jag uttrycker: "Jaha, här går man före". Hon vänder sig om kollar mig i ögonen med de läskigaste ögonen någonsin. Sen bara går hon ut med grejerna kvar på bandet. Jag skiter i det och ska precis betala mina två mjölkpaket och då kommer hon tillbaka och knuffar undan mig och tvingar killen i kassan att det ska vara hennes tur.. Huvudsaken var att vi fick mina mjölkpaket iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0