Turn it up

Stockholmo i helgen! Massa jobb, förbannat god mat (en matmässa med massa gratis mat o dryck är inte helt fel) men alldeles för lite sömn. Hann även snubbla in på en porrfilmsaffär. Vi blev bjudna på gratis shots så första gången jag var berusad på arbetstid, höhö!  6 personer i en etta när majoriteten snarkar gör att man inte får så mycket sömn.. 
Och igår när vi skulle åka hem gick precis allt som kunde gå fel fel. Vi skulle komma hem runt 12, men istället somnade jag nästan ståendes klockan 3. En Bilhelvete som inte ville samarbeta mitt på motorvägen när det är kolsvart ute rekommenderar jag inte till någon. 
Imorgon börjar VFU, hur ska det gå att gå upp 5 dagar i veckan? Det återstår att se. Ciao! 



Världens godaste mat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0