Tell the world I'm here

Jag har totalt nyst 19 gånger denna kväll! Nu har jag surplat (?) i mig dagens sista dos hostmedicin o ska försöka sova. Jag vill inte bli sjuk igen, vill inte, vill inte! 
Dagen idag har känts sjukt lång men har hunnit med mycket: fått fina naglar, haft "studiegruppsarbete" hos Jenny där mina naglar blev rosa och kroppen vilad ;)  jag har längtat till sängen nu ett bra tag o äntligen är det dags! Imorgon hoppas jag att jag vaknar upp som en ny människa! Jag tror sconsen jag o baby åt ikväll gör susen. Pusssssss 




Kommentarer
Postat av: stalkern

gör du medvetet så lite av texten blir större än den andra?? för mitt bli så ibland och fattar inte hur man få det så eller få bort det -.- Puss på rumpan

2013-10-24 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0