I believe I can fly

Hejsan hoppsan!
Äntligen är jag frisk från förkylningen och hjärnan har slutat rinna ut ur näsan. Jag är även tillbaka på gymmet och det känns kanon. 
I söndags var jag nere i Lund och hälsade på alla killar (och tjejer) i uniform. Jag fick hålla i en AK4, och det mina damer och herrar var häftigt!
Idag har vi även haft grupparbete tills hjärnan sprängdes. Vi var tvugna att avsluta innan slutdiskussionen eftersom ingen av oss kom på ett enda ord till att skriva.
Snart är det tvättid hela kvällen lång.
Btw, jag skulle kunna döda för godis!!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Då köper man godis ;)

2014-04-02 @ 16:00:38
URL: http://jonssongerhardts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0