uttråkad.com

Senaste
Låt du hörde: Just nu med Thomas Ledin..
Film du såg: The Butler 
Mat du åt: Knäckebröd
Kram: Simon när han kom hem från träningen :)
Puss: Samma som ovan
Känslan: Ganska bra tycker jag, inte så mycket att klaga på faktiskt.
Bråk: hm, jag har ju minne som en guldfisk så minns inte riktigt.
Resa: Polen
Glädje: När jag fick VG på begreppstentan som jag inte trodde jag skulle klara. Kom igen Carro? Är det det enda du kan komma på? Tragiskt, jag vet! Men har varit glad hela tiden den senaste tiden!
Längtan: Till sommaren
Dröm: Att Simon var en sjökapten och jag var ombord på båten och ramlade överbord och styckades av motorbladen....
Personen du träffade: utöver Simon så är det hans mamma
Person du pratade i telefon med: Jennypenny
Personen du fick sms av: Sara
Gången du var utomhus: imorse när jag gick till garaget för att kolla en oljefläck
Gången hela din familj åt middag tillsammans: öhm, typ när jag var 4 år? om man räknar bort pappa så var det på julafton :)
 
snart 4 år (!) sedan jag tog studenten! det är helt galet. Jag börjar verkligen bli gammal på riktigt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0