why don't you run for you life?

Fredag fredag fredag. 
det händer inte allt för mycket nu för tiden alltså. Jag går på föreläsningar, har grupparbeten, skriver alldeles för många tentor. Simon frågade mig om vi kunde göra något kul i dag och jag har ingen svar på den frågan..Snacka om no life!
Jag hittade även ett par väldigt skrynkliga tröjor i garderoben som måste strykas, så det ska jag göra för första gången sen jag flyttade hemifrån.
Imorgon tror jag det är jobb som gäller några timmar, cash is king!
förresten Johanna, påminn mig att köpa biljett till Bråvalla, okej? :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stalker

utomlandsresa i slutet av sommaren? ja tack! :D eller nu helst

2014-02-08 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0