28

Tisdag och det enda jag gör om dagarna är att skriva en fet uppgift. Den ska in på måndag men måste ha deadline på fredag för i helgen är det andra planer! 
 
igår tappade jag min plånbok på Netto, inte världens bästa ställe tänkte jag och tänkte att jag skulle behöva spärra bankkortet, fixa nytt körkort och allting. Men sen frågade jag i kassan om de hade fått in en plånbok o de hade dem! Det finns snälla människor. Kommentaren från damen i kassan: Jag försökte kolla mig omkring o se om jag hittade dig, men du ser ju inte alls ut som dig själv på ditt körkört. Haha, och jag som tyckte att hon hade kollat konstigt på mig!
 
Nu är det dags att skriva om etnicitet, hejho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0