en randomlista

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig? 

 
alltså, behöver jag säga mer? Full som ett kryss efter bastu och försöker på mig någon slags dans med någon blandning i glaset. Då blir det inga bra bilder helt enkelt.
 

En bild på dig som är mer fördelaktig? 

 

 
den nyaste bilde jag har på mig själv. Den är på sne men det får gå ändå!

 

Vad har du gjort idag?

Jobbat. Det har varit jag och champinjonerna hela dagen. Kommer drömma om champinjoner i natt.

 

Vad har du för framtidsplaner:

Jag ska först och främst göra mitt bästa för att ta examen, två år kvar! Skaffa villa, volvo och bebis, thihi! Och gifta mig såklart!

 

En bild från i somras:

 

 

  

Vilken är din senaste googling:

Minionstofflor. Haha, såg en bild på en som hade så jävla söta tofflor på de där gula söta figurerna från Dumma Mej, så jag var tvungen att beställa ett till mig själv. Men det blev icke så, så jag får fortsätta leta :)

 

Vad köpte du senast?

Tacokrydda och bananer

Vad skulle du vilja lära dig?

Spela gitarr, alla språk utantill! Hur bra skulle inte det vara?! att massera mig själva på rygg och axlat med vore guld värt!

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Geografi. Det var absolut inte matte iaf, och definitivt inte bild.

 

Kan du åka skateboard?

haha nej

 

Är du en bra sambo?

Jag vet inte. Det får ni fråga Simon om. Jag tror det, jag låter ju han laga mat och spela xbox. Kanske blir lite jobbigare när jag får ett utbrott när han har tänt varenda lampa i lägenheten. Hög elräkning kanske! Jag städar, diskar, tvättar så det kan inte bli så mycket bättre! Är du sugen på att testa på att bo med mig, så hojta till :)

 

Det grövsta brottet du har begått?

Hm, kissat på en kyrkogård om der räknas som brott? Eller vafan, har kissat på de flesta ställen. Gått mot röd gubbe har väl de flesta gjort. Jag glömde stanna vid stoppskylt en gång, kom på det senare och hade sjukt dåligt samvete. Det värsta var ju att jag hade en bil bakom mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0