Bright lights

Dagarna består av massa babbel som jag knappt själv begriperMåste ändå berömma mig själv att jag har ett grymt akademiskt språk. Det är så bra att jag knappt förstår vad jag själv menar! Det ni! 
Jag vill så jädrans gärna ha ett par Nike air Max, ett par färgglada men de är alldeles för dyra för en students plånbok. Kan inte 9 augusti komma lite fortare så jag kan få ett par i present? 
Annars då? Jodå, det flyter på som vanligt. Och nu börjar jag prata med mig själv i tredje person så tror jag ska avrunda! 
Pössss 

Btw, funderar på att kapa av håret.. Typ som på bilden. Skulle jag passa i det? 

Kommentarer
Postat av: stalkern

Det var fiiiiiint! Tycker du ska testa! :* hår växer alltid ut! ♥♥

2014-03-26 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0